Mínim 4 lletres

3 de setembre de 2025

18.30 h (Visita en català)

Estiueja al MNAT

Visita guiada

Pedrera del Mèdol

Com arribar

Vine a conèixer la Pedrera del Mèdol, el nou espai del MNAT, en una visita guiada gratuïta. Un itinerari per diversos miradors per explorar el lloc d’on prové la pedra amb què es va construir Tàrraco i endinsar-nos també en els valors naturals del Clot del Mèdol.

Punt de trobada: Àrea de servei El Mèdol – Autopista AP-7 km 237 (direcció Tarragona). Accés alternatiu per a vianants i pàrquing de vehicles des d’N-340 a través de la rotonda de la Móra.

Visita no apta per a persones amb problemes de mobilitat. Es recomana l’ús de calçat còmode i tancat, protecció solar i aigua.

tickets

Vista gratuïta amb reserva prèvia.

Reserves disponibles a partir de dimecres 18 de juny a les 10 h

Venda d'entrades
977 25 15 15 - mnat@gencat.cat

Per tal de poder millorar els nostres serveis utilitzem cookies de tercers. Si continua navegant considerarem que accepta la seva utilització.

Més informació Tancar